Juha od tikvica

MOŽE I BEZ MESA! Jela uz koja ćete zaboraviti na meso, očistiti organizam i osjećati se bolje.

Mnogi se iznenade koliko jela bez mesa mogu biti ukusna i hranjiva. Jednostavna su za pripremu, brže gotova, a zadovoljit će sve vaše potrebe posebno ukoliko pazite na unos namirnica bogatih proteinima.

Mahunarke sadrže dovoljno proteina da bismo mogli napraviti ukusna jela, a sjetite se kako su naši djedovi i bake rado jeli upravo mahunarke u obliku variva ili zapečenog graha. Ječam i grah uvedite u prehranu u raznim kombinacijama, od variva do salata.

Proteine možete unijeti i putem tjestenine, umjesto klasične koristite onu od leće ili slanutka koje su vrlo bogate proteinima. Na 100 gr sadrže čak 26 gr proteina.

Tofu je također namirnica bogata proteinima, dajte mu šansu. Meni je osobito drag dimljeni tofu koji možete zamrznuti u komadima po 200 gr te pripremati na razne jednostavne načine sa začinima ili bez. Brzo je gotov i jednostavno se priprema pa ćete uštedjeti vrijeme provedeno u kuhinji.

Za sve „nevjerne Tome“ koji se boje gladi nakon bezmesnih jela, preporučam barem jedan obrok u danu napraviti bez mesa i dati šansu ovoj vrsti prehrane.

Slijedi nekoliko jela u kojima ćete uživati bez mesa!

  1. Ljetna salata

Ova je salata ljetna samo po nazivu, možete je pripremati u bilo koje doba godine sa sezonskim povrćem koje volite.

ljetna salata

2. Zapečeno povrće

Jednostavno i brzo jelo neodoljivog okusa i mirisa! Zapečeno povrće odlična je ideja za ručak ili večeru, posebno ako koristite sezonske namirnice.

Zapečeno povrće

3. Juha od leće

Ova će vas juhaokrijepiti i zasititi, nećete ni primijetiti da nema mesa.

juha od leće

4. Muffini od heljde, mrkve i špinata

Muffine možete napraviti i sa blitvom ili tanko ribanim slatkim kupusom te umjesto muffina možete napraviti jednostavan „biskvit“ tako da smjesu izlijete u lim za pečenje i kasnije režete na kocke.

muffini od heljde

5. Salata od kvinoje s povrćem i orasima

U ovoj salati kvinoju možete zamijeniti heljdom, ječmom ili kus-kusom. Povrće također odaberite prema sezoni ili vlastitom ukusu.

salata od kvinoje

6. Fritaja s krumpirom

Fritaja je jelo s jajima koja su odličan izvor proteina i koje možete umjesto krumpirom, dodatno obogatiti batatom.

Fritaja s krumpirom

7. Punjena paprika u lisnatom tijestu

Ovo će jelo koje možete biti i predjelo oduševiti sve redom, posebno ako odaberete rog papriku kao što je navedeno u receptu

punjena paprika u lisnatom

8. Juha od mrkve i krumpira

Ova je juha posebna zbog listića badema koji će obogatiti okus i dati joj novu dimenziju. Obavezno je ponudite djeci koju će, obećavam, oduševiti.

juha od mrkve

9. Juha od tikvica s prženim lukom

I zadnja, ali ne manje vrijedna, posebna juha obogaćena prženim lukom zasitit će i one najgladnije koji će, sigurna sam, tražiti repete. Obogatite je tostiranim kruhom ili krekerima.

Juha od tikvica - može i bez mesa
    Call to action banner image
    x

    Lost Password